Week 2 - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Februari 2015 | Spanje, Santutxu

Zo, ik ga weer verder bij de eerste dag op school. Inderdaad, ik ga weer beginners doen met Spaanse les. Tijdens het mondeling examen zei het vrouwtje dat ik eigenlijk teveel weet voor beginners, dus ik mocht zelf beslissen of ik intermediate wil doen. Nouuuu aangezien ik alle verleden tijden (en nog veel meer) ben vergeten heb ik besloten om weer beginners te doen. Al 2 lessen gehad, Hola, como te llamas, yo vivo enzovoort. Erg saai maar het is leuk om Thor (Deense jongen die er precies niks van verstaat) te helpen! En als ik de examens goed doe kan ik b1 halen dus dat is prima (ik was gebleven bij A2 op school).
Nou verder zijn de lessen makkelijk ennn makkelijk maar wel leuk gelukkig. Alleen History of Today’s World is mega saai. De leraar zucht diep bij elke zin die hij maakt, maar ach, de geschiedenis van de wereld is belangrijk, en aangezien ik er vrijwel niks meer van heb onthouden, erg nuttig!
Naast school bestaat mijn leven uit slapen, series kijken en wijn wijn feestje wijn feestje wijn wijn. Veel wijn! Voor 1,80 heb je al een vino tinto dus ik vind het allemaal prachtig hier. Ohja, de Erasmus welcome weeks zijn nu bezig, dus ja pinxtos (en wijn) op maandag, een kroegentocht (met veel wijn) op woensdag, dat hoort er allemaal bij!
Dit weekend bestond uit feestjes, wijn en slapen. Morgen weer tijd voor school! En deze week gaan we naar het film festival Punto de Visto, ik ben benieuwd!

A hoerrr

  • 09 Februari 2015 - 12:57

    Christa Den Hartog:

    Hola Querida Nicole, wat een heerlijk leventje heb je daar, echt op zijn Nicole,s haha! Geniet er na die drukke stage maar lekker van! Ik kan niet wachten om straks deel te maken van jou heerlijke leventje,! nog even geduld! Succes met al je vakken en natuurlijk met de spaanse taal! Ik ben super trots op je! Abrazo ij un beso Mam

  • 09 Februari 2015 - 14:08

    Lianne:

    Nic, dit klinkt echt extreem chill allemaal! Ik wil ook weer terug naar het Erasmus leven haha. Chill dat je lessen makkelijk zijn, die zijn wel gewoon in het engels neem ik aan? Geniet ervan kind! Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santutxu

Nicole

Voor een halfjaar naar Bilbao!

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 5785

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 06 Juni 2015

Bilbao!

Landen bezocht: