Sop & Mallorca. 2 Great weekends!! - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu Sop & Mallorca. 2 Great weekends!! - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu

Sop & Mallorca. 2 Great weekends!!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Mei 2015 | Spanje, Santutxu

16 april: Donderdag lieve Sopje opgehaald van het vliegveld. Nadat we de spullen in mijn kamer hebben gedumpt lekker een wijntje in de zon gedronken, in een tshirtje! Heerlijk. Boodschappen gedaan, gechilled en op het balkon gegeten. Plan was naar een huisfeestje, maar door wat omstandigheden zouden we daar pas heel laat aankomen, dus dan maar op het balkon drankjes doen en daarna naar Back&Stage. Ook vanavond kwam de kisscam weer even langs voor een shotje..
Vrijdag uitgeslapen. Langs de rivier gelopen naar Guggenheim. Na lekker brak rondgelopen te hebben moet er natuurlijk even geshopt worden. Pasta’tje gegeten, beetje drinken in het centrum en daarna uit eten geweest bij de chinees. Misschien omdat we moe waren, of omdat we gewoon een tikkeltje gestoord zijn, man man wat hebben wij gelachen. Na heel wat uurtjes gek doen, lekker gegeten te hebben en na heeel wat gekke gezichten van de chinezen hebben we nog even op het balkon gechilled en zijn we heerlijk optijd gaan slapen, brave meisjes zijn we toch.
Zaterdag op het balkon in de zon ontbeten. Naar het maritieme ‘museum’ geweest, langs het park gelopen, Jesús beeld begroet. Heel wat gelopen dus. Helaas kwam er een beetje regen dus moesten we verplicht shoppen, heel vervelend. Daarna op Plaza Nueva wijn gedronken, wat een leven.
Zondag Soppie weer naar het vliegveld gebracht. Wat een heerlijk weekend, heb genoten en heel hard gelachen! 

Eén weekje later op naar Mallorca. Donderdag 23 april aangekomen rond 23:30. Op naar de bar waar een couch surfing event word gehouden. Onderweg de weg gevraagd, wat zijn de mensen hier lief, helemaal meelopen en nog mee een drankje doen! Daar aangekomen gelijk contact met een groepje jongens en de bartenders. Na een paar uurtjes met Frankie (Fransisco eigenlijk maar wij vonden Frankie leuker klinken) meegegaan naar een club. Laten gegeten (eindelijk!) en even bachata gedanst. Na een hele tour vanuit de auto lekker naar het hostel om te slapen. Andrea en Mafalda mochten in de bar slapen (zo lief!!), ze hadden namelijk geen hostel geboekt voor de eerste nacht (heel slim).
Vrijdag rondgelopen, lekker gegeten heeel veel straatjes gezien. ’s Avonds uiteten met z’n 4en en daarna weer naar Ohana (bar van Frankie). We mochten onze eigen drank meenemen, heel bizar, maar heeel chill! ’s Nachts uitgeweest in een belachelijk mooie club. Met de lift omhoog, uitzicht over de hele haven, waauww. Heel bizar, in één zaal waren 3 vrouwen aan het dansen, één zat in zo’n groot glas, met naja een string aan en 2 stickertjes voor op de tepels, ehh ja. Apart laten we maar zeggen!
Zaterdag een beeetje uitgeslapen (5 uur per nacht is best veel!). Een uur ongeveer gezocht naar Andrea en Mafalda, uiteindelijk naar de bus gezocht want zij gingen alweer weg. Michelle en ik hebben een heeel eind gelopen, Henna tattoo laten zetten, op de terug weg pizza gekocht die we ’s avonds in Ohana zelf mochten maken (soort van 2e huis). Verder (heel veel) (GRATIS) drank en natuurlijk veel gezelligheid met onze inmiddels best friends forever. Rond 4 uur naar een club gegaan, wezen eten en nog naar een vage tent waar we na 10 minuten weer weg gingen. Uiteindelijk rond 8 uur thuis, wat moest onze gabi van het hostel lachen toen hij ons aan zag lopen op onze hakjes.
Zondag lekker wezen lopen en onderweg bekenden tegen gekomen, het lijkt alsof we hier al maaanden wonen (of het stadje is gewoon heel klein, dat kan natuurlijk ook). Met hun even naar het strand gegaan totdat Frankie ons een berichtje stuurde of we honger hadden. Dus onze Frankie kwam ons even halen met de auto en zijn we naar een stadje gegaan, ongeveer een halfuur rijden, om te eten. ’s Avonds afgesproken om met hem en wat mensen te eten, maar we kregen geen antwoord, dus dan maar met z’n 2en. Tenminste dat was het plan. Een tafel met ongeveer 16 mensen nodigde ons uit om daar te eten en te drinken, wat een gezelligheid! 2 van hun konden een beetje Engels, dus super veel Spaans gepraat. Na het eten met hun naar een kroegje geweest en naar een club, heerlijk salsa gedanst. Wat een avond! Wat een super leuke en lieve mensen en wat een fantastisch eiland. Mallorca I love you!!

• 03 Mei 2015 - 17:39

Lianne:

wauw nic, wat een heerlijl leven heb jij!! Had de verhalen al van sop gehoord, maar fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Ik wil ook naar Mallorca haha! Enjoy kind, straks ben je alweer thuis! Dikke kus!

• 05 Mei 2015 - 11:30

Sop:

Wieeee, t was zo leuk drollie! Kon ik maar weer even terug :)
    Vond t echt super om te zien wat voor heerlijk leventje je daar leidt, echt jaloersmakend. En natuurlijk heeeel blij jou weer te zien ♡
    Mallorca klinkt ook echt als een paradijs, heerlijk zo'n mini vakantie tussendoor. Nu gaat de tijd echt heeel hard! Nog maar eventjes en dan ben je alweer terug. Geniet dus heel erg van de laatste weken daar!! Hele dikke kus

• 14 Mei 2015 - 21:44

Christa Den Hartog:

Hey lieve meis, beetje late reactie maar zag nu pas je nieuwe blog! Super lief dat Sophie bij je is geweest, ben heel blij voor jullie! Heerlijk bijkletsen, even een vertrouwd gezicht en vooral lekker lachen zoals vriendinnen doen! Wat zullen jullie knus geslapen hebben haha!!. Je hebt je prima vermaakt op Mallorca, heerlijk hoor zo vakantie weekje tussen door! Ik vind het een prachtig eiland, maar ik heb daar een iets andere vakantie gehad dan jij haha! Nu nog maar een week naar school, je examens zijn al begonnen, dus even hard leren en blokken, en heel veel succes ermee! Toi toi toi. De tijd vliegt nu voorbij, en ik ben heel blij om te zeggen tot volgende maand, kijk er naar uit! Heel veel succes met de laatste loodjes, en geniet nog lekker van Bilbao! Dikke kus MamXxx I love you❤️