Last weeks in my old room, holiday & new room! - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu Last weeks in my old room, holiday & new room! - Reisverslag uit Santutxu, Spanje van Nicole Hartog - WaarBenJij.nu

Last weeks in my old room, holiday & new room!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Juni 2015 | Spanje, Santutxu

14.05: laatste erasmus feestje in Back&Stage.
15.05: Laatste dagje school! ‘s Avonds verjaardagsfeest bij kamile. Met z’n alle gegeten, ze vonden mijn kip heerlijk! Daarna lekker gedanst, heeeel veel foto’s gemaakt en lekker gedronken.
16.05 & 17.05: Leren leren lereennnnnn.
Maandag 19.05 2 tentamens, Editing & Cinema.
Daarna 10 dagen om te leren voor History en om documentary af te maken, dat moet niet heel moeilijk zijn!

Het gaat nu allemaal wel heel snel. Toen was het nog maar 2 weekjes in deze kamer, dan even reizen en het plan was toen om naar huis te gaan. Helaas heb ik 1 tentamen niet gehaald, dus die moet ik op 30 juni overdoen. Opzoek naar een nieuwe kamer! Gelukkig kan ik 3 weken in een kamer blijven bij Stefan in huis.

Do 21.05: Hannah lore haar laatste feestje. Daarna uit.
Vr 22.05 Uiteten met Adrian, daarna La bola de Crystal. Hier komen veel gays en 1 meisje was helemaal gek op mij! Grappig om te zien haha maar nee sorry, niet geïnteresseerd.

VAKANTIE VALENCIA EN BARCELONA
Een weekje later is het dan zover, lekker naar Valencia en Barcelona met Stefan en Michelle!
Vrijdag 29.05: Om 08:00 met de bus, 9 uur lang… Wat een onderneming. Gelukkig lekker geslapen. Aangekomen bij het hostel lekker op het terras gechilled met ongeveer 50 italianen van een rugby team. Daarna een pub crawl gehad en naar Las Animas geweest, een open air club,, wauw wat gaaf! Mooi uitzicht, heerlijk weer, en een glas water voor 5euro, geweldig!
Zaterdag 30.05: De planning was om naar het strand te gaan, maar dan zagen we een mooi kerkje daar, leuk pleintje verderop, nog een mooi gebouw.. en voor je het weet ben je weer 4 uur en heeel veel foto’s verder. Nog even aan het eind van de middag een paar uur op het strand gelegen. ’s Avonds uiteten geweest, 3 uur lang (na random ergens heen lopen) op een pleintje gezeten met echt de meest rare mix mensen ooit. Een gast die uit een vuilniszak zat te ten, een meisje die weet ik veel welke drugs heeft gebruikt en er super raar uitzag en een man die een boete kreeg voor wild plassen. Ook normale groepen mensen hoor. Uiteindelijk 2-3 politie auto’s met heel veel politiemannen die proberen iemand te betrappen op drinken. Wij hadden heel slim onze wijn in ons redbullblikje gedaan. En jemig, 1 politieman.. Totaal niet erg om nar te kijken. Na deze geweldige ervaring zijn we naar een gayclub gegaan met de taxi. Jammer genoeg alleen maar house en techno, dus jullie kunnen wel raden hoe blij (NOT) ik wass.
Zondag 31.05: Half 2 wakker, hadden we nodig! Om 3 uur van het hostel weggegaan naar Ciudad De Las Artes Y De Las Ciensas De Valencia. Wauw wat mooi om te zien! Dat zou pap ook wel gaaf vinden dacht ik. Verder heel veel gelopen.
Maandag 01.06: In plaats van om 1uur, kwam de blablacar man pas om 5 uur aanrijden. Uiteindelijk na lekker geslapen te hebben in het busje zijn we om half 10 uitgestapt in Barcelona. Wat leuk om daar weer te lopen! Herkende gelijk al super veel. Om 23:30 ’s avonds met de taxi van het hostel naar La Ramblas om daar in een doner kebab zaakje t eten. Daarna een propper tegen gekomen die ons gratis entree gaf en een drankje voor 10eu. Ook Shoko gratis entree, wat een geweldig fantastische club, super leuk om daar weer te zijn!
Dinsdag 02.06: Na (alweer maar) 6 uurtjes slaap lekker naar lopen naar Parc Guell. Wat een naaiers, 8 euro werd er gevraagd. Na parc Guell naar het strand gegaan, daar mensen tegen gekomen en aangesproken om wat Vodka in onze mojito’s te doen. Haha, een alcoholvrije mojito, drank en mensen, wat dat allemaal niet kan veroorzaken! ’s Avonds afgesproken bij het strand, lekker flesje wijn mee genomen. Huppa, VIP tafel bij Shoko, geen Jack Daniëls voor 15euro, maar flesjes drank gingen er doorheen. Én! Geen cent uitgegeven. Zo doen we dat. Om 6:30 lagen we in bed.
Woensdag 03.06: Vandaag naar Sagrada Familia gegaan. Helaas was het 15euro, maar toch wel leuk om even een kijkje te nemen. Daarna gechilled op het strand met een muziekje, this feels like holiday! Nog uiteten geweest en eventjes ’s avonds op het strand gechilled. Wat waren wij moe!
Donderdag 04.06: Op naar huis!

’s Avonds sliep ik bij Michelle, aangezien mijn nieuwe kamer pas later vrij zou komen. Vrijdagavond lekker wezen salsa dansen en geslapen in een hostel. Het plan was t/m dinsdag in een ander hostel maar ik kon gelukkig al daar slapen. Eerst 1 nachtje op een andere kamer en vanaf 07.06 kon ik in mijn nieuwe kamer. Helaas een 1persoons bed, maar dat overleef ik wel voor 3 weekjes!
Ik heb zin om naar huis te gaan, 3 weekjes nog! Dus nog even leren voor mijn tentamen 30 juni, every day gym day, genieten genieten en genieten! Tot snel :).

  • 08 Juni 2015 - 21:25

    Jaap:

    Ha meissie. Wouw wat heb jij weer een hoop gedaan de afgelopen tijd. Hartstikke leuk. Wat is Valencia een mooie stad. Staat op mijn to do lijstje. Ga we zeker een keer heen. Mama kan ook niet wachten tot je weer thuis bent. Wij zitten nu op het terras bij vyssotski een drankje te doen en gaan zo nog even vrijdansen. Vorige week ook gedaan alleen was er toen toevallig een thema avond Bachatta. Lekker balen. Maar vanavond is er Salsa mix dus dat moet goed komen. Als je weer thuis bent gaan we ook een keer lekker aan de Salsa. We hebben al behoorlijk wat nieuwe Moves geleerd. Tot gauw. Kus pap

  • 08 Juni 2015 - 22:41

    Sop:

    Joeeee chickie!

    Nog steeds ben ik jaloers op jouw leven haha. Super chill dat je ff zo'n weekje op vakantie bent geweest, echt genieten. Ik wil ook super graag naar Valencia, dus ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Fijn ook dat je uiteindelijk toch nog een kamer hebt weten te krijgen, en nu is het aftellen echt begonnen! Ik kan niet waaaachten. Kijk uit naar een top zomer samen! :)
    Geniet er nog van schattie, succes nog met leren voor je herkansing en tot HEEL snel! Hele dikke kus

  • 09 Juni 2015 - 19:12

    Christa Den Hartog:

    Lieve Nicole,

    Wat een lang en mooi verslag weer, Zo leuk om even in jou leventje te stappen!
    Geweldig dat je weer even op vakantie bent geweest, ik geef je groot gelijk, lekker van Spanje genieten. Wat een prachtige stad is Valencia! Ik wil ook haha, verder heb je weer alles top geregeld, kamer opgezegd, verhuizen, hele auto vol, lief van Adrian, en gelukkig een nieuwe kamer geregeld, was even raar een dakloze dochter in Spanje haha,
    Nu de laatste loodjes meis, je herexamen goed voorbereiden, maar vooral nog veel leuke dingen doen! De laatste 3 weken zijn zo voorbij! Ik kijk naar je uit, succes met je her, maar vooral geniet nog lekker van de Spaanse zon, pinxtos en uitgaansleven! Tot heel gauw en ik hou van je, en ben SUPER TROTS op je.....dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santutxu

Nicole

Voor een halfjaar naar Bilbao!

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 06 Juni 2015

Bilbao!

Landen bezocht: